…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

unitati de masura

unităţi de măsură

usoara de vara cu sifon

iubesc în lărgimi de întrebraţe
arăt la fiecare întrebare cât
cam atât cam atât sau atât
casc ochii arătând şi astfel
mă crezi ca şi cum
realitatea devine o deschidere un unghi
adu-mi compasul te rog e în sertar la birou
cât te iubesc mă întrebi
duc mâna la beregată şi fac un gest
razant pe cant te iubesc cam aşa
desfac braţele precum da! vinci şi-ar face vânt
de pe biserica din piaţă într-o maşinărie desenată
cu mină din cărbune de motru
când eram în expediţie şi oraşul era mic şi mohorât
te iubesc cât toate infinitele
sau până la marginea roşie a apusului sau
cum să arăt ca să pricepi cam cât
să zicem că te iubesc în cifre grade
azi de exemplu iubesc de 5
ieri am iubit de 21 sau poate de 8 şi 1/2
deseori de 40 cu febră şi frisoane
iubesc în vorbe ? (…) şi nu
mă lupt cu nimeni şi nimic reţine bagă la cap

în deplină armonie trăiesc cu toate unităţile
de măsurat iubirea
cam atât sau atât
cred că ajunge

3 mai 2006, Bucuresti

5 responses

  1. Exista posibilitatea ca tacerea unora sa produca isteria altora.

    Septembrie 27, 2009 la 12:26 pm

  2. Pai bine, doamna…

    Octombrie 5, 2009 la 5:28 pm

  3. uite-ma
    ce mi-ai pregatit?

    Octombrie 7, 2009 la 11:34 pm

  4. Doar vroiam sa vad ce mai pregatesti… Te pierdusesi…

    Octombrie 7, 2009 la 11:49 pm

  5. tu ma pierdusesi. eu ma regasisem

    Octombrie 7, 2009 la 11:52 pm

Lasă un răspuns

