…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Octombrie

Îmi place să mă trezesc târziu in octombrie

Să plouă mărunt sacadat să văd norii pe geam

Să nu ştiu dacă e înainte de prânz după-masă

Ca şi când un ceas gri s-ar lăţi peste parc

Îmi place in octombrie cernerea stropilor reci

Peste gluga mea galbenă paşii mei prin băltoace

Mirosul de păr ud poarta de fier să scârţâie scurt

Aleea pietruită spre chioşcul de lemn putrezit

In octombrie mi-ar plăcea să îmi placă ceva

O dată pe zi nu contează când unde ce sau de cine

Aş vrea să mă trezesc târziu sau măcar să adorm

Să-mi amintesc ce am visat la’nceput de septembrie

*

1 octombrie 2006, Bucuresti

9 responses

  1. Macar ai revenit cu putina ploaie pe gluga. „Cand unde ce sau de cine”. Bine ai revenit…

    Octombrie 7, 2009 la 11:52 pm

  2. nu stau mult. tu cand revii?

    Octombrie 7, 2009 la 11:53 pm

  3. sensibil poem…frumos:)

    Octombrie 8, 2009 la 7:44 am

  4. stef

    pài eu visez de dinainte de sept si cu mult înaite de octombrie însorit , cum cà uite chiar cà tare mi-ar place sà vii!:))

    oké, stilu’ meu lasà de dorit :)) mesaju’ a trecut bizi-bizi??
    te pupàm!

    Octombrie 8, 2009 la 8:17 pm

  5. eu as vrea sa ma trezesc la inceput de lume (fie doar a mea) cind nu credeam si nu aveam nici vise si nici sperante si nu eram amagita frumos…

    si eu iti spun bun regasit!

    Octombrie 9, 2009 la 12:19 am

  6. va multumesc tuturor ca ati trecut prin Octombrie si ca mi-ati adus si parpalacul:)

    scuze celor „moderati” ca nu le-am deschis usa mai devreme

    kiss

    Octombrie 9, 2009 la 1:31 pm

  7. Sa-mi povestesi despre curtea asta… Asta cu aleea pietruita…

    Octombrie 11, 2009 la 12:27 pm

  8. te duc, intr-o dimineata
    da

    Octombrie 20, 2009 la 11:14 pm

  9. Nu stiu…Mi-ar placea sa vad, sa am ocazia sa te tii de cuvant…

    Octombrie 21, 2009 la 10:37 pm

Lasă un răspuns

