…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Love is Simple

9 responses

  1. anamariadeleanu

    nu, mici dragostea nu cred ca este ceva … ‘simplu’;

    complicat si greu este sa fii sincer…

    Noiembrie 28, 2009 la 8:56 pm

  2. cred ca cel mai greu este sa nu reusesti sa fii mai bun ca tine-insuti.

    suntem o tara de sinceri. atat de sinceri ca ne putem numi chiar cinici. noi am ales asta.

    Sarbatori Fericite, Anamaria!

    Decembrie 22, 2009 la 12:29 am

  3. vlad

    love is simple, but ironically can utterly complicate your existence…
    so i ask myself then… is love simple, or rather complicated as hell?!!

    Ianuarie 10, 2010 la 9:20 pm

  4. vlad, nu vom sti niciodata daca ceva e simplu sau complicat pana nu definim acel ceva. what is love?

    Ianuarie 11, 2010 la 3:23 pm

  5. mw555

    LOVE 2010










    Ianuarie 14, 2010 la 3:27 am

  6. Marius, tu erai cand eu nu-mi eram. Mai esti?

    Februarie 7, 2010 la 6:05 pm

  7. mw555

    si eu care speram un colocviu about love is simple!…nu-i nimic love continua sa fie simple si noi existam!…continuarea in numarul viitor!
    ce parere ai de dragostea la animale?…cat de simpla pare desi sunt unele care se „”mananca”” intre ele in mod nativ!
    de ce nu o fi tot de simpla si la asa zisa rasa animala superioara?

    Februarie 9, 2010 la 3:17 pm

  8. mi-ai vazut ferestrele? 🙂

    Februarie 12, 2010 la 10:57 pm

  9. mw555

    parca vazui ceva…lipseste lumsa insa!

    Februarie 13, 2010 la 3:58 am

Lasă un răspuns

