…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

Al Veronicăi

15 iunie

„Dacă eu aş şti că o altă femeie te-ar iubi ca mine, cu toată durerea pe care mi-ar da-o rivalitatea, te încredinţez c-aş binecuvînta-o. Dar ele nu iubesc, ele nu ştiu iubi, adevărata dragoste este atît de rară, atît de dureroasă, atît de suavă, atît de crudă, inctit este preferabil să n-o cunoşti; şi cu toate acestea mă socotesc atît de fericită că te iubesc cu această dragoste care ucide şi care mîntuie, care pedepseşte şi care iartă, c-aş dori să nu se mai sfirseasca niciodată” Veronica Micle, 10 februarie 1882

socotesc că nu am ştiut a iubi am uitat sau n-am ştiut niciodată
dar el este când eu nu eram
îmi amintesc cum mereu ca şi azi
când eu nu mai sunt şi n-am fost
îmbracă pentru mine un giulgiu alb cu brâu lat
bătut în rubine cât pumnul cât oul
dar cine altul poate intra când iese
pentru fiecare dintre noi, hoaţele,
mai luminos şi mai sângeriu decât al ei
– atât de înalt în haina lui aripată –
cel scund al Veronicăi

2 responses

  1. givemefreedom

    nu a fost scund, nu a fost al Veronicai; ea a fost sotia altuia…

    by the way, schimba fotografia ta de pe hermeneia si agonia, sa-ti vedem ochii si fata

    Iunie 16, 2011 la 7:02 pm

  2. da, era scund (1,65m) si fireste ca nu era al Veronicai, cum nicio fiinta umana nu ar trebui sa fie a cuiva anume. da, ea a fost casatorita, dar nu a mai fost, la un moment… deh, iubirea tece. a ei nu.

    Iunie 27, 2011 la 10:19 am

Lasă un răspuns

