…sa batem campii cu gratie, doamnelor si domnilor!

ieși afară javră ordinară

get out, you miserable dog

în primul vers vreau să va atrag atenția
îmi e frică și vouă va este să nu devin ordinară
frică de bici de spinări late de fumigene castronul cu
resturi de tocăniță ar putea fi undeva pe o treaptă de beton
în afara casei ieșirea din spate
aici nu am cel mai bun prieten
nimeni nu vrea o potaie buboasă în curtea lui mârâind pe la uși
la selecția naturală voi pica proba niciun ong trist
nu va mai demonstra pentru mine în niciun birou cu dozator de apă
ce mă fac unde să mă vâr să nu mă prindă hingherii
mă retrag spre colței schelălăi trece salvarea smurd
e rost de vindecare
nu aud cum calc pașii mei nu au sunet
astăzi mi-am pus labe cu gheare tăiate
e rost de vindecare se aude înfundat de sus dintr-o goarnă
heruvimul tușește peste mine și celelate javre
pune mână la gură tu ăla din balcon
împrăștii virusul unic peste lucrul în sine
aici nu am cel mai bun prieten îmi e atât de milă
de activistul trist de lângă dozator
și frică de lacrimile lui originale

Photobucket
foto: Ioana Barac Grigore

2 responses

  1. malaimare

    Penibil, de 3x penibil, titlul pe masura bunului simt.

    ianuarie 29, 2012 la 11:45 pm

  2. Ai nosti politicieni

    Ai nosti politicieni cu limbi subtiri multicolore
    icoane stravezii ne zugravira,
    Evropa este tara lor si trebuie ca-i si-a noastra,
    asadar sa o acceptam:

    ca pensionarii sa se duca in mormanturi lunge,
    la intruniri albastre cu Faraon, cu Cezar sau cu Gingis Han,
    si acolo sa discute despre toate, la un pahar sau la un zar,
    sa deie-n colo analistii ce spinteca cu gandul lor relieful mat, opac si incumbat
    al realitatii ce s-a revelat din doi in paispe si in saispe la numai cei cu buze saibe
    sa aiba loc rotundul os sa fie supt chiar si pe dos.

    salariile sa fie mici cu siri garboave si subtiri
    industrii bastinase sa n-avem voie sa avem
    ca suntem repetenti la performanta
    si costul ne-a fost haina mare si s-o purtam noi n-avem nas
    si doar in pielea goala sa imblam si cu caciulile la s..i
    si-apoi, rabdand lumini la capat de tunel, se va putea ca intr-o zi
    si Occidentul sa constate ca meritam macar
    chiloti de plastic
    de import
    si servetele umede de maini
    si-alune crude dar nu dude ca nu sunt cunoscute in Apus
    si casti cu muzici la ureche
    si incaltari cu varful plat si toc patrat
    si haine de la Viena si beri de la Paris
    de ai sa zici ca totul este vis si sa-ti doresti sa dormi
    sa nu te mai trezesti din aste basne-mparatesti

    iar cainii cei fara de stapan sa aiba-ntaietate si chiar si legiuirea lor
    sa poarte haine deocheate sa latre intr-un SPA curat
    pe fiecare spatiu verde amenajat
    pisicile sa umble-n voie cu siruri de cristale pe sub cozi
    vezi dta sa ascunda astfel si rusinea
    sa nu le vada stii cumva, vecinul sau pelinul,
    ce-au de ascuns ele acolo si cate taine si etzetera!

    Cât despre cei far adapost, despre orfani si cancerosi,
    despre batranii nimanui, despre spitale si tarani,
    sa duca neantului cu totii, ei sunt strainii care-ncurca
    siroaie lungi de bale verzi, galbui, albastre si oranjii
    varsate de ai nosti, politicienii care mint cu limbi subtiri
    cand zugravesc dement icoana naruirii Romaniei:
    necesitate sacra in cercuri negre acrestine
    si-n cari legifereaza Negrul cu sulf si plumb si blasfemie
    pe-a noastra sfanta Romanie!

    iulie 19, 2012 la 6:14 pm

Lasă un comentariu